Mark Zuckerberg, preşedintele companiei Facebook, lansează un program prin care își propune să educe companiile mici din SUA să aloce fonduri suplimentare pentru publicitate, în contextul în care imaginea platformei online este afectată de ingerinţe ale Rusiei prin folosirea reclamelor.

Compania a comunicat că Zuckerberg se va deplasa joi în orașul Saint Louis, statul Missouri, pentru a lansa programul, după care, în următorul an, Facebook va trimite echipe în 30 de orașe americane pentru a oferi cursuri gratuite despre publicitate.

Printre zonele care apar pe harta proiectului se numără Albuquerque, New Mexico, Des Moines, Iowa, Greenville, Carolina de Sud și Texas.

Facebook a dezvăluit, în septembrie, că rușii au cumpărat reclame pe platforma lor, cu scopul de a diviza opiniile americane în timpul alegerilor prezidențiale din 2016, însă Administrația de la Kremlin a negat acuzațiile aduse.

Câțiva politicieni, inclusiv guvernatorul Texasului, Greg Abbott, susțin efortul companiei Facebook.