Valoarea totală a volumelor tranzacționate online a ajuns la 119,63 milioane de lei, mai mult cu peste 15% față de anul trecut la aceeași ora, când s-au înregistrat aproximativ 104 milioane de lei, informează un comunicat.

Numărul de tranzacții a ajuns la 180.551, mai mult cu 32% față de anul trecut la aceeași ora, iar minutul de aur rămâne 07:28 cu 2.140 de tranzacții.

Valoarea medie a coșului a ajuns la 659lei.

Produsele IT&C reprezintă peste 60% din totalul tranzacțiilor, cele eTail – peste 26% din totalul tranzacțiilor, iar serviciile aproximativ 7% din totalul tranzacțiilor

Valoarea totală a volumelor procesate din alte țări a ajuns la 6,99 milioane de lei, cu peste 76% mai mult comparativ cu aceeași perioada a anului trecut, în top 3 țări de unde se cumpără fiind Marea Britanie, cu 9.402 tranzacții, peste 5% din totalul tranzacțiilor, Ungaria: 3.262 tranzacții, aproximativ 2% din totalul tranzacțiilor și Bulgaria: 563 de tranzacții, aproximativ 0,3% din totalul tranzacțiilor.

Până acum românii au cumpărat online în rate în valoare de peste 51 milioane de lei. 47% din totalul tranzacțiilor au fost făcute cu un singur click, iar valoarea acestora ajunge la peste 56 milioane de lei.

Conform Vivre, după primele 12 ore de campanie (7PM, 14 nov – 7AM, 15 nov) au înregistrat următoarele rezultate: plăti cu cardul reprezintă 23% din tranzacții; cel mai vândut produs: un set de 5 tablouri ~1,400 bucăți; cea mai mare comandă: 2,500 euro; ora de aur: 21.00 în valoare de ~300,000 euro; volum total vânzări: 2,2 milioane euro, valoare medie a coșului: 100 euro.

VIATenews
SURSĂMediafax
SHARE

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.