Magazinele online de cosmetice ne ofera posibilitatea sa alegem dintr-o varietate foarte mare de branduri dar si de produse dintre cele mai cunoscute. Procedura este foarte simpla, iar produsele ajung in cel mai scurt timp fara taxe de transport. Acum este mult mai usor sa iti achizitionezi produsele preferate.

 

Conform cifrelor și estimărilor principalilor jucători din comerțul electronic românesc, valoarea totală a retail-ului online autohton a crescut de la 1,1 Miliarde EUR în 2014 la peste 3,4 Miliarde EUR în 2016. Unele companii din domeniu consideră chiar că valoarea se apropie mai mult de pragul de 3,5 Miliarde EUR. Cifra face referire exclusiv la produsele fizice comercializate online (indiferent de natura lor) și nu la servicii, plăți de facturi la utilități, bilete de avion, rezervări hoteliere sau de vacanțe și călătorii, bilete la spectacole etc.

Potrivit ultimelor date disponibile, România are în prezent aprox. 19,4 milioane de locuitori din care 13 milioane au vârsta cuprinsă între 16 și 55 de ani, iar 12 milioane sunt utilizatori de Internet, comparativ cu decembrie 2015 când numărul internauților era de aprox. 10 milioane. Astfel, rata de penetrare a Internetului a crescut de la 49,76% la sfârșitul anului 2015 la aprox. 58% la finele anului 2016.

1,4 milioane de români au cumpărat online prin intermediul unui dispozitiv mobil, iar aprox. 850.000 prin intermediul unei aplicații mobile. În prezent, rata de penetrare Mobile în România este de peste 100%, existând mai multe sim-uri active decât populația țării

 


S.C. Com Unison S.R.L. este o companie ce detine un astfel de magazin ONLINE de tipul e-commerce, infiintata in 1994 cu 100% capital romanesc. Initial a inceput ca centru regional de distributie (cu 3 judete Constanta, Ialomita si Tulcea), distribuind produse in exclusivitate pe diferite segmente de la ingrijirea corpului la intretinerea casei . 

VIATenews
SURSĂMEDIAFAX
SHARE

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.