Antreprenor de succes și jurat la “Imperiul Leilor”, constănțeanca Daniela Marișcu crede în supraviețuirea pe timp de criză. Cu activități strâns legate de turism , antreprenoarea mizează pe experiență și decizii inteligente pentru salavarea afacerilor în aces an. „Ne confruntăm într-adevăr cu un scenariu negativ pentru turism în 2020, însă,ca business, suntem născuți în criză, așa că avem ceva experiență pentru astfel de situații“, a explicat Daniela Marișcu. Aqua Azur- afacerea pe care a început să o dezvolte în 2008, în plină recesiune, în industria agrementului era un domeniu inexisent la vremea aceea și foarte puțin conturat în plan local. În plină criză COVID, antreprenoarea merge înainte cu o bună parte din proiectele începute, deși condițiile de pe piață sunt mai dificile. Peste tot în țară, cu foarte puține excepții, s-au închis șantiere, iar termenele de finalizare a lucrărilor au fost decalate cu mai multe luni. Daniela Marişcu face parte din echipa de investitori din noua emisiune de la Pro TV. Este CEO şi acţionar Aqua Azur, companie care se ocupă de proiectarea şi construirea de piscine premium şi aqua parcuri. Cu un portofoliu de peste cinci hectare de piscine şi peste zece kilometri de tobogane acvatice construite, Daniela și-a extis afacerea în toată Europa de Sud-Est. Este totodată, pasionată de domeniul IT şi investeşte în YooSend, aplicaţie de cloud care concurează la nivel mondial cu cele mai cunoscute aplicaţii de acest tip din industrie.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.