Google va separa serviciul de cumpărături și va cere noii unități să liciteze împotriva companiilor rivale pentru reclamele care apar în prima parte a paginii, încercând, astfel, să tempereze îngrijorările UE legate de afișarea rezultatelor produselor, potrivit unor surse citate de Bloomberg.

Joi este termenul limită până la care Google trebuie să se supună deciziei UE în ceea ce privește tratamentul pe care îl aplică motorul de căutare site-urilor de cumpărături cu care se află în competiție, potrivit surselor citate de Bloomberg.

Google va introduce un panou pentru reclame în prima parte a ecranului de căutare care va prezenta câteva imagini ale produselor cu linkuri către site-urile web ale comercianților. Fiecare fragment din panou va fi licitat public, au explicat sursele menționate.

Compania Google a fost amendată, la finalul lunii iunie, cu 2,42 miliarde de euro de autorităţile din Uniunea Europeană pentru că a denaturat rezultatele căutărilor în favoarea propriului serviciu de căutare a cumpărăturilor.

Autoritățile au transmis, în iunie, că firma trebuie să îşi revizuiască practicile în 90 de zile. În caz contrar, se va confrunta cu amenzi de până la 5% din media zilnică a cifrei de afaceri globale a Alphabet, compania care deţine Google.

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.