Cântărețul Jon Bon Jovi și Jesse Bongiovi, fiul său, s-au asociat cu un producător francez pentru a-și lansa propriul brand de vinuri rosé, “suc roz”, după cum numește rockerul acest tip de băutură, potrivit contactmusic.com.

Rockerul american s-a asociat cu celebrul producător francez Gerard Bertand pentru a lansa gama de vinuri Diving Into Hampton Water.

Ideea i-a venit muzicianului în vârstă de 55 de ani în timp ce își petrecea vacanța cu familia în Hamptons (New York) și savura un pahar de vin, numit “Hampton Water”, alături de Jesse, fiul său în vârstă de 23 de ani.

După ce a călătorit în sudul Franței și a testat mai multe vinuri rosé, rockerul l-a descoperit pe Gerard Bertand, cu care și-a dat seama că are multe lucruri în comun. “Am descoperit că împărtășim aceeași dragoste pentru familie, mâncare, prieteni și, bineînțeles, un vin bun și muzică grozavă”, a spus Bon Jovi.

Vinurile Diving Into Hampton Water vor ajunge pe rafturile din magazine în primăvară.

Solistul trupei Bon Jovi se alătură astfel unei serii de vedete care au lansat deja propriile game de vinuri, precum Drew Barrymore, Fergie, Kate Hudson, Sting, John Legend și fostul cuplu Brad Pitt – Angelina Jolie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.