Oamenii petrec, în medie, la nivel mondial, aproape trei ore zilnic în fața televizoarelor, iar nord-americanii sunt cei mai mari consumatori de conținuturi TV, potrivit unui raport pe 2017 al Eurodata TV Worldwide, dat publicității luni, transmite AFP.

Potrivit raportului Eurodata TV Worldwide, conținuturile TV încă sunt atractive, deși din ce în ce mai multe persoane aleg platforme de streaming precum Netflix și Amazon.

Americanii și canadienii petrec, în medie, zilnic câte patru ore și trei minute în fața televizoarelor.

Europenii se situează pe locul al doilea, cu trei ore și 49 de minute, urmați fiind de telespectatorii din Rusia și de cei din Brazilia, potrivit datelor furnizate de acest raport, care au fost colectate din 95 de țări.

Raportul a fost prezentat la MIPTV, cel mai mare târg dedicat pieței TV din lume, care are loc la Cannes, în Franța, în perioada 9 – 12 aprilie.

Asiaticii se uită cel mai puțin la televizor, comparativ cu celelalte mari piețe – două ore și 25 de minute.

Obiceiurile de vizionare s-au modificat, cu serviciile de replay adăugând, în medie, “opt procente audiențelor” în 35 dintre țările unde s-a măsurat acest factor.

Iar “millennials” (cei născuţi în anii 1980 până în anii 2000) și tinerii adulți petrec din ce în ce mai mult timp pe mobil pentru a viziona conținuturi.

În Suedia, una dintre cele mai avansate țări din punct de vedere digital, tinerii adulți se uită la TV, în medie, până la două ore zilnic.

Eurodata TV a mai descoperit că tinerii petrec timp online sau folosesc servicii de replay pentru a urmări emisiuni care le sunt dedicate, precum reality show-uri, seriale cu cei de seama lor, ale căror audiențe sunt câteodată de două ori mai mari pe internet decât atunci când sunt distribuite pe TV.

SUA și Marea Britanie rămân principalii exportatori de programe şi formate TV, urmate de Franţa, Germania şi Turcia. Serialele turceşti, orientate spre universul familiei, au un mare succes în Orientul Mijlociu, America de Sud şi Balcani.

Superproducţiile internaţionale, precum “The Voice”, sunt însă mai puţine ca în trecut, iar marea tendinţă în prezent este de a crea conţinuturi care au ca ţintă anumite nişe (tineri, femei, persoane în vârstă) mai degrabă decât pentru o audienţă generală mare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.