Uber a dezvăluit că date personale a peste 57 de milioane de șoferi și clienți au fost furate în urma unui atac cibernetic în anul 2016, iar compania a plătit hackerilor suma de 100.000 de dolari pentru ca informațiile obținute să fie distruse, informează site-ul agenției The Associated Press.

Până în acest moment nu există dovezi care să indice că datele furate au fost folosite, potrivit unui mesaj postat de Dara Khosrowshahi, directorul general al companiei Uber începând din august 2017.

Informațiile despre pasageri care au fost expuse includ date globale legate de cont, precum numele, adresele de e-mail și numerele de telefon mobil. Experții externi în criminalistică la care Uber a apelat nu au găsit dovezi că ar fi fost expuse informații precum istoricul de localizare al curselor, numerele cardurilor de credit, numerele conturilor bancare, numerele de asigurări sociale sau datele de naștere, se arată într-un mesaj postat pe pagina companiei.

Khosrowshahi a promis că Uber va învăța din propriile greșeli. “Schimbăm modul în care facem afaceri, punând integritatea în centrul fiecărei decizii pe care o luăm și muncim din răsputeri să câștigăm încrederea clienților noștri”, a completat directorul general al Uber.

LĂSAȚI UN MESAJ

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.